Brand i Kolla!!!

Vakna idag kl 8.00 får ett sms av Carro

- Du kan inte komma idag.

Vad är det som har hänt nu då. Hon ringde upp och berättade att i lägenheten under henne så hade det brunnit och en 85 årig kvinna dött inatt. Carro har rummet precis ovanför där det brann och det är rök och lucktar jätte illa i hela hennes lägenhet. Man tror inte att en sån här sak ska hända. Jag kan inte fatta det. En våning längre upp.... åhh vad glad jag är att det inte var så.








Nu får jag panik, jag vet inte vad det är som händer! En dag är Cikko hur bra som helst dagen efter jätte halt, efter typ två dagar igen så är han hur frisk och bra som helst. Och så har det hållit på i typ två veckor nu.
Idag var jag också på ridsport och skulle en gång för alla hitta en förbygel till Cikko och nya ridstövlar till mig men nej... ingen förbygel finns med dom måtten Cikko måste ha INTE EN ÄNDA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0