Ny duschade och ny skodda

Nu är både Lorden och Cikko nyskodda och duschade.
Idag kommer en och ska titta på Lorden hoppas det går bra.
Hon som skulle komma bor i Göteborg men håller på att flytta till Skara.
Hon verkar jätte bra.

Lorden nyduschad och fin <333 Foto: jag ^^

Jag skall sammtidigt som hon provrider Lorden rida Cikko. Hoppträning på lördag, Cikko känns frisk och går bra men har nu stått sen i söndas förutom att jag har NH tränat honom och longerat och lite så men jag har varit sjuk så jag har som sagt inte orkat rida.


Fina Cikko innan NH träningen <333 Foto: jag


Kommentarer
Postat av: Elin

Hur gick det för henne som va och provred han?

tyckte hon om han? <3

2010-05-02 @ 14:03:53
URL: http://eliinkarlssonbohm.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja hon tyckte om honom men hon köpte en annan häst, men de är två andra som ska komma och titta på honom nu snart också så vi får hoppas på det bästa ...

2010-05-09 @ 22:09:25
URL: http://emmaisherenow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0