Update för helgen

Nu har det hänt en del sen sist! ( Orkar dock inte rabbla upp allt så ni får nöja er med igår och idag)

Igår köpte jag äntligen en förbygel med martingal som passade Cikko den är köpt på Börjes så det är ingen supper kvalite men det duger. Det var också fel färg på spännena men jag får stå ut med det. Jag var också på ridsport och provade SCS3 Light ridstövlarna från Mounten Horse men dom kostar ca 4000 kr så jag får spara lite till jag har inte heller helt bestämt om jag ska ha dom eller Tretorn men Tretorn kommer ju snart vara "omodernt" igen så... jag vet inte, dom är ju inte heller i läder så det är ju inte jätte kvalite på dom. Jaja måste bestämma mig snart behöver nya. 

Vill ha Vill ha Vill ha!!!!!

Jag hade dressyr träning med Cikko idag, det gick jätte jätte bra. Så näst nästa lördag har vi våran första hoppträning.

Hade också släckt kalas för Johan och Linus som fyllt år. Emelie och Sofia fick rida en sväng på Lorden och sen travade och galopperade jag han lite längs vägen. Nu måste jag gå ut och mocka sen ska jag in och gå och lägga mig tidigt. Skola imån. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0