Nationella proven

Nu har jag då gjort nationella provet i Sv läsförståelse delen. Det gick väldigt bra, fast när det bara var 10 minuter kvar så hade jag två uppgifter som jag hade hoppat över tidigare så jag fick lite panik.

Imorgon har vi matte prov och på torsdag har vi svenska nationella igen uppsats delen. Denna veckan suger...

Igår red jag Cikko och vi hoppade gick jätte bra så nu hoppas jag att min tränare blir frisk så att vi kan börja hoppträna igen.  

Jag passar dessutom min grannes hästar katter och får i en vecka, så nu har jag 6 får 5 hästar 4 katter 3kaniner och 2 hundar. Jag kommer döö.

Kommentera

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Måste komma någon dag men det är så svårt att få till det! kan kanske se på lovet om man har tid! ;)

fin blogg du har men tycker att det kan komma mera saker om hästarna!:P <3

2010-02-09 @ 13:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0