Skolan inställd

Nu har jag haft migrän feber och magsjuka samtidigt jag är la en olycksfågel???!!!
Men nu är jag frisk. Skolan är desutom inställd idag pga rasrisk från taken så en dag extra lov kanske mer... vi får se.

Vi har nästan 1 m snö överalt nu och det fortsätter snöa, på våran parkering är snöhögen ca tre meter hög :O jag skojar inte!!! Men nu vill jag att all snö ska försvinna för jag får inte rida i ridhuset pga rasrisk jag kan inte heller rida ut då alla ridvägar är blockerade av gigantiska snöhögar, på åkrarna är det aldeles för mycket snö för att man ska kunna rida och vi har ingen padock.
Cikkos strålröta har kommit tillbaka efter att vi tog av honnom sulan även fast jag tvättar varje dag. Han haltar igen pga det. Ska ringa vetrinären och få receppt på antiinflamatoriskt och smärtstillande medecin så att Cikko inte har så ont och kan bli helt bra igen. Ska också sätta på Cikko en sula igen.

Så det är mycket negativt idag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0