Göteborg Horse Show

I Söndags på Göteborgs Horse Show, missade Dressyren och agilityn men det gör ju inget. Jag köpte en förbygel, Pessoa läder benskydd Gpa speed air Europe ridhjälm och vita arbetsbenlindor. Allt passade förutom förbygeln så jag får försöka sälja den, den är i storlrk Cob och den kostade 600 kr nu säljer jag den för 500kr. Någon som är intresserad? Bilder kommer.

I måndags red jag Cikko med dom nya grejerna, Det gick jätte bra! Han gick hur fint som helst. Vi körde markarbete mot Dressyr om man säger så nån som fattar vad jag menar??
Jaja idag ska jag rida Cikko igen så får se hur det går.

Igår hade vi frilufsdag med skolan. Jag gck upp kl 5,oo så jag hade bara sovit fyra och en halv timma den natten. Jag åkte till Hestra och åkte skidor med Sara, Alice, Malin, Julia, Elin, PJ, Brigie, Lollo, Johansson och Amanda V jag har inte glömmt nån va? Lite bilder kommer.
Påvägen hem så var det en olycka som blockerade vägen så vi fick ta en omväg genom Borås, vi åkte från Hestra 16,3o och vi kom hem ca 19,oo Så jag var väldigt trött.

 //En väldigt trött Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0