Melodifestivalen



Satt och titta på finalen av melodifestivalen, det var Anna Bergendahal som vann. Vad som helst förutom Salem al Fakir jag kan inte förså att någon kan tycka om den låten!!! Anna var nog den bästa av alla som var med i år eller vad tycker du? =>  KOMMENTERA

Idag har jag ridit både Lorden och Cikko, det gick jätte bra med båda. Jag har också fått fixa till Cikkos man, den var alldeles för lång. Jag hade tänkt jag skulle puttsa allt läder idag men det han jag inte med. Får göra det imån ifall jag hinner. 

/Emma

Kommentarer
Postat av: Evelina Larsson

jag tyckte att Anna var jättebra och att och förtjänade att vinna:);D<3

2010-03-18 @ 19:44:15
Postat av: Emma

MM men nu har jag börjat tröttna på låten :/ jaja:)

2010-03-23 @ 14:04:56
URL: http://emmaisherenow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0