Mina senaste dagar

I måndags red jag för Pia det gick jätte bra, hon sa att han behöver jobba mer med backdelsvändningar och framdelsvändningar så att han får en bättre balans och säkerhet när han hoppar. Hon sa att jag ska göra det en liten stund varige dag såååå... ja varje dag blir det XD

Igår hände det inte så mycket i skolan jag fick gjort alla bilagor som jag var lite sen med, sen jobbade Karlis Sara och jag på So:n. jag han med att göra en del matte också. ska ha prov på fredag så jag måste plugga mycket matte nu.
När jag kom hem så red jag Cikko på en gång. Han var pigg så bakdelsvändningar hade han ingen lust att göra så jag jobbade honom på volt i kort form och han gick jätte fint, han trampade på med bakbenen istället för att vara för lång och dra sig framått. Han lyckades ha en helt balanserad galopp när vi gjorde fyrameters volter. Jätte nöjd. Sedan gjorde jag backdelsvändningar igen och nu gick det jätte bra. Vi red hem och så pysslade jag om honom och Lorden till kl nio. sedan tittade jag på Anne Franks dagbok som jag skulle ha sett tills imån.

Idag har det inte hänt så mycket än, har haft vanliga lektioner och jag har hunnit hela blåa kursen i matte nu ska jag börja på den röda. men nu måste jag rusa idrotten börjar om tio minuter. Vi ska ha tiokamp >< får se hur det går XD

KOMMENTERA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0