Nu fungerar internet hemma igen!

Idag var skolan seg men jag fick mycket gjort, mycket plugg nu.
När jag kom hem red jag Cikko (bara i skritt) men det gick jätte bra. Red med Caroline eftersom vi bara skritta så kunnde vi prata en del.
Så shopping sugen nu. så mycket grejer jag vill ha nu. Ridgrejer och vanliga. Tänkte sno idén från en annan bloggare och berätta lite om vad jag är sugen på att köpa.



SUPREME HIGH RIDER från Mountain Horse


Kingsland Bomber jacka




Mountain Horse JEANIE ridbyxa blåa och vita



En svart kavaj vet ej vilket märke än

Lamicell College schabrak Brunt med luva
 
Det var bara några av grejorna men orkar inte lägga in mer NU.

KOMMENTERA GÄRNA OCKSÅ!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0