Träning för Ammie

Nu var det länge sedan jag skrev men det är för att vårat internet inte har fungerat och det gör det fortfarande inte. Får se när jag har internet hemma igen.
Förra lördagen hoppade jag med Cikko och det gick jätte bra men vi hoppade bara 70cm som högst men jag vill inte anstränga honom för mycket. Jag red ut på honom dan efter i repgrimma barbacka och det gick också jätte bra. Utan hjälm X) hehe jag orkade inte hämta den och Cikko var så lungn så det gjorde ingenting.

Denna Lördagen hade jag min första dressyr träning för Ammie, det gick JÄTTE bra. Hon sa att eftersom Cikko har en låg ansatt hals så skulle jag rida honom i hög form då han redan tränat i lågform mycket och det sliter väldigt på frambenen så jag måste träna på att rida i hög form nu.

Igår red jag inte Cikko för han skulle inte tränas eftersom han tränades så hårt i lördags. Men idag ska jag träna på det jag lärde mig i lörags. Jag längtar till nästa lördag då jag har min andra träning för Ammie.

Det blev väldigt mycket lördag där XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0