Nuuu!!!

Jag har märkt att jag är väldigt dålig på att uppdatera min blogg, Varför? jag vet faktiskt inte ricktigt. Det ända jag vet är att jag inte vill ha en sån där blogg där man bara skriver för att skriva. Eller lägger in tio miljoner tusen bilder och filmer som är helt ointresanta. Men jag måste ju blogga...! annars är det väl ingen mening med att ha en blogg. Anledningen är väl att jag måste sitta på pappas data om jag vill blogga, och det orkar jag inte alltid :/

Jag upptäckte att jag LOVAT att lägga upp bilder på grejerna jag köpte på Göteborgs Horse Show, har jag gjort det? nej! Så här kommer dom äntligen.



Förbygeln är nu tillsalu då den inte passade min häst. Svart med silver spännen. Jätte fint mjukt läder. Kostade 600 nu 500kr. Kommentera om du är intresserad.



I Söndags hoppade jag Cikko gick jätte bra. Sedan red jag honom i går men jag tyckte han gick lite konstigt, inte halta, men ja jag red hem ingen. Idag fick han vila för jag hade sån huvudvärk att jag inte orkade rida. På Lördag ska jag ha min träning för Ammie, hoppas det går bra och att Cikko är bra och pigg då. <3333
Jag red Lorden också det gick jätte bra och jag upptäckte att han var väldigt pigg och ville verkligen jobba. Älskar dig<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0