Hoppning med Älsklingen

Idag har vi haft nationella prov hela dan, No kemi skriftligt och förberedelse inför nationella labben som är nästa vecka. Vi har också matte prov på Algebra & Ekvationer på fredag X( + det sista nationella i hela nian, muntliga matte. Längtar tills det är klart.



Idag hoppade jag Cikko det gick väldigt bra.
Jag hoppade en kombination som jag lyckades göra till en bana.

Först hoppade jag det gröna krysset sedan 3 galoppsprång fram till det röda Sverige hinndret sedan en snäv sväng och in på det gröna krysset igen en snäv sväng till och  sedan på det röda igen.
Tränade också lite på att länga och korta galopp galoppen, som minst fick jag 2 galoppsprång på 17m mellan hinnderna och som mest 5 st. Jag tycker det gick väldigt bra. Älsklingen är ducktig <3333

Nu ska jag gå och lägga mig!  Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0