Shopping XP

I söndags hade jag Cikkos och min första hoppträning på länge men det var mitt på dan och det var stek hett i ridhuset så han var ganska seg (det kan man ju ändå förstå.) Vi hoppade litte lätta tre kombinationer på medelingen och det gick väldigt bra. Längtar nu till nästa träning XD
 
Var på ridsport i lördags och köpte lite grejer här kommer det lite bilder på grejerna.
Mamma betalade nästan hela Kingsland tröjan jag betalade 800kr för allt och hon resten.


Lami-cell EQUITATION WORLD 400kr

Vänster sida

Lami-cell EQUITATION WORLD luva 200kr

JACSON schabrak använde detta på hoppträningen i söndas ^^

Ett par bruna Pikeur rid strumpor (dålig bild jag vet) 110kr

Kingsland tröja 1800kr >< den é min haha

Snyggt märke XD

Så nu är det då dessa ska jag köpa dom? Hade tänkt köpa SCS3 Light ridstövlarna från Mountain Horse men dom är ju så dyra och nu är jag pank igen >< Dessa är jätte sköna och rida i men det är ju CRW från Hööks så det är ju inte världens bästa men dom är ju rätt snygga och jag får dom för bara 500kr. Jag tror jag köper dom så har jag dom tills jag har pengar igen ^^
Ska kanske jobba på pepparroten på söndag och då får jag ju lite pengar :)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0